Lirik Rilek Brader – Art Fazil ft Imuda

Share :

Lirik Rilek Brader oleh Art Fazil & Imuda

Rilek brader, brader rilek
Rilek brader, brader rilek
Rilek brader, brader rileklah
(Kena rilek selalu brader)

Rilek brader, brader rilek
Rilek brader, brader rilek
Rilek brader, brader rileklah
(Jangan bengang-bengang, kena rilek)

Bila kau penat tengok komputer
Bosan dengan facebook dan twitter
Dia kata gitu, dia tu kata gini
Rasa-rasa macam nak maki
(Jangan brader, rilek)

Apabila kau sedang memandu
Tiba-tiba kereta belakang potong dengan laju
Aku tahu kau dah runsing
Ikut hati kau nak racing
(Jangan brader, rilek)

Rilek brader, brader rilek
Rilek brader, brader rilek
Rilek brader, brader rileklah
(Selalu kena rilek brader)

Rilek brader, brader rilek
Rilek brader, brader rilek
Rilek brader, brader rileklah
(Jangan marah-marah, rilek)
(Dengar ni)

Bila girlfriend kau cabut lari
Cabut pulak dengan member kau lagi
Kalau di ikutkan hati
Nak kau pukul sampai mati
(Jangan brader, rilek)
(Jangan buat pasal, rilek brader)

Bila isteri mintak itu ini
Bising berleter berhari-hari
Tapi duit gaji tak masuk lagi
Ikut hati kau nak kahwin lagi
(Jangan brader, rilek)

Rilek brader, brader rilek
Rilek brader, brader rilek
Rilek brader, brader rileklah
(Apa-apa kes pun rilek je brader)

Rilek brader, brader rilek
Rilek brader, brader rilek
Rilek brader, brader rileklah

Jom kita lepak di tepi pantai
Duduk sambil bersantai-santai
Mari kita tepok amaik-amai
Mair kita bermastautin di pulau ubin

Rilek brader, brader rilek
Rilek brader, brader rilek
Rilek brader, brader rileklah
Rilek brader, brader rilek
Rilek brader, brader rilek
Rilek brader, brader rileklah
(Rileklah brader)
(Sabar, sabar tu separuh daripada iman)

Lirik Rilek Brader - Art Fazil & Imuda
Lirik Rilek Brader – Art Fazil ft Imuda 4.86/5 (97.14%) 7 votes

Speak Your Mind

*